قهرمانی با 70 امتیاز! /به پیش قهرمان

سایت گل - استقلال در حالی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر را با برتری ۵ بر صفر مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت که سرانجام با کسب ۵۲ امتیاز به میانگین قهرمانی (۲ امتیاز در هر بازی) رسید تا در صورت ادامه این روند، از حالا کاپ قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر آبی‌ رنگ باشد.
 با این حال دیدارهای سخت و سرنوشت‌ساز استقلال که برحسب اتفاق در هفته‌های پایانی برگزار می‌شود، می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر داده و تیم قهرمان را به یکباره تغییر دهد، چراکه استقلال در این هفته‌ها با هر ۳ تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی (سپاهان، تراکتورسازی و فولاد) بازی دارد و در صورتی که امتیازات این دیدارها برای قهرمانی حائز اهمیت باشد، آنگاه باید در انتظار فینال‌های واقعی لیگ نشست.
لبته نکته قابل توجه اینکه سایر تیم‌های مدعی از جمله سپاهان، فولاد و تراکتورسازی هم در هفته‌های پایانی باید با هم بازی‌های رو در رو برگزار کرده که به این ترتیب شاید قهرمان این دوره هم مانند چند فصل اخیر در رروز پایانی مشخص شود.
به گزارش گل به نقل از آفساید، استقلال در حالی در آستانه کسب سومین عنوان قهرمانی خود قرار دارد که چنین وضعیتی از لحاظ جدولی در فصل چهارم لیگ برتر هم وجود داشت و استقلال تا هفته‌های پایانی با فولاد ذوب‌اهن به عنوان مدعیان قهرمانی به رقابت ادامه می‌دادند.
در همین فصل استقلال تنها ۴ دیدار را باخت که اتفاقا هر ۴ دیدار، مسابقات رفت و برگشت مقابل همین دو تیم فولاد و ذوب آهن بود تا در نهایت فولاد قهرمان، ذوب‌آهن نایب قهرمان و استقلال هم به مقام سومی بسنده کند.
در آن سال‌ها قلعه‌نویی در دومین فصل حضورش در استقلال و در میانه راه برنامه سه ساله‌اش، کمی جوان بود و بی تجربه و اگر می‌دانست که در پایان فصل قرار است چنین بلایی بر سرش بیاید به طور حتم با کسب ۴ امتیاز حاصل از ۴ تساوی، تیمش را به عنوان قهرمانی می‌رساند.
 جالب اینکه امسال هم چنین شرایطی در جدول وجود دارد و اگر سپاهان را از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی کنار بگذاریم، استقلال در بازی رفت دیدارهایش به فولاد و تراکتورسازی را واگذار کرده است با یک تفاوت بزرگ؛ امیر باتجربه شده و می‌داند در صورت پیروزی در سایر دیدارها، غیر از مسابقه با تیم‌های مدعی (کسب ۱۵ امتیاز از ۵ بازی) و مساوی با ۳ تیم مدعی (۳ امیتاز) در دیدارهای برگشت با کسب امتیاز جادویی ۷۰، استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391 ا 13:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.